חקירות אישות (בינו לבינה)

החשש מבגידה של בן או בת הזוג הינו נושא כאוב במיוחד. עקב ריבוי התופעה, יותר ויותר אנשים פונים אלינו לבדוק האם בן או בת הזוג הינם בוגדים או שמא הם נאמנים זה לזו. במדינת ישראל אחוז הגרושים עומד כיום על מספר מדהים שלקרוב ל- 40% מהזוגות הנשואים.

אנו נפגשים מדי יום עם אנשים אשר חיים בכל רגע נתון את החשש מגילוי הבגידה והכרה במציאות. אין ספק כי עדיף להתמודד עם המציאות כפי שהיא ולא לחיות בתחושת חשדנות מתמדת. משרד חקירות תיקים באפלה מתמחה במתן שירות חקירות אישות, כאשר המטרה היחידה הינה חשיפת האמת. תוך כדי שימוש בציוד מן המשוכללים בעולם, התאמת סיפור כיסוי מתאים, ביצוע הקלטות ומעקבים נענה לכם על השאלה הגדולה מכל – האם בן או בת הזוג שלי בוגדים בי.

פרטיות בעת חקירות אישות

חשוב לציין, כי חקירת בגידות הינה חקירה קפדנית במיוחד. במידה ואכן התגלה כי בן או בת הזוג שלכם בוגדים, מחובתנו להביא לכם הוכחות חותכות אשר לא יותירו ספק. 

יחד עם זאת, החדשות הטובות הן, כי לעיתים חקירות אישות מפריכים את החשש הכואב ומסתבר כי לא בוצעו בגידות מצד בן או בת הזוג.

בואו נעזור לכם לגלות את האמת, סוף סוף לנשום לרווחה ולהיפטר מתחושת הספק.

המציאות של ביצוע חקירות אישות הנו צורך בסיסי טרם התחלת ביצוע בתהליך הגרושים, שהרי הצד שכנגד יעשה כל מאמץ והליך למזער את הכנסותיו….עסקיו וכו'.

בנוסף , קיים מצב שאנו ממליצים ללקוחות לבצע חקירה כלכלית על מי מבני הזוג ובדרך כלל זה על הבעל ומדוע ? לאורך שנות הנישואים , הבעל הוא קברניט התחום הכלכלי של הבית והוא זה ששולט על התחום הנ"ל . אך מטבע הדברים בעת שנכנסים לתסבוכת של הגרושים, הבעל יעשה את כל המאמצים שלא להתחלק באופן השווה עם רעייתו ויעשה הכל שהיא לא תזכה בכך. לכן חשוב מאוד לשטח בראיות ו/או מידע מה יש לבעל והאם הוא נוקט "משנה זהירות" בכל מה שקשור לתחום הפיננסי .

המלצה של לקוח שהשתמש בשירותי חקירות אישות

"כשהחלטתי לפנות לחוקר פרטי לא ידעתי אם אני עושה את הדבר הנכון. היום אין לי ספק שזו הייתה החלטה נבונה. מסירותך למען לקוחותיך והדיסקרטיות שלך הן חסרות תחליף. אני מודה לך מעומק ליבי על הרגישות שלך בטיפול במקרה שלי – סיטואציה שלא חלמתי בסיוטים הכי גרועים שלי שאגיע אליה. לפעמים נישואים צריכים פשוט להסתיים ואין ברירה אחרת וכאשר זה קורה זה כל כך חשוב שיהיה לצדך מישהו אמין ומקצועי כמוך וכמו משרד החקירות שבבעלותך. מקווה שלא להזדקק יותר אך רגועה לדעת שאתה שם. תודה מקרב לב." 

קידום אתר באינטרנט קידום אתר באינטרנט